............You.................

Skrivet den 2010-11-08 @ 23:22:33

ÅÅÅÅÅH VET NI!?!?!


Om inte...HAHAH synd för er!




Ae, men nu jävlar blir de andra bullar! eller nae, inga bullar..Ska bli nyttig hade jag tänkt mig?
Jag & Emil fixa gymkort förut, kan bli kul o se om mina muskler vill titta fram igen..högst osanolikt meeeen jah, ska jag annars göra om dagarna?



För de va ju rolig i helgen! Så in i helvete!!!!!!     
fast näääe..
.....I GUSUM!!! 30st!!!!  Öl o skit över mig..Only in Gusum!


Ibland är de ju faktiskt tur att man har sina saker o glädjas åt..Hur skulle det annars va liksom?




Hoppas det duger för denna gången min skööööna!

<3<3






Jag om 3veckor



Kommentarer

Postat av: Anonym

Klart att det duger baby!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback