Stuck on my mind

Skrivet den 2010-11-02 @ 02:48:13

tjabatjibyfanihelvetessatan!


Jaaah älskar att ja inte gjort ett inlägg sen typ.....sist!?


Bäst va ju att jag skulle flytta i April...LOL på den!
Blev inte någon flytt då direkt..Den blev av den förste oktober!! OH YEAH  Men ändå inte till den lägenhet jag blev lovad...hihihihihi fuck a duck!


Känns som jag tokar sönder snart..Blev ju inte fast på jobbet som det var tänkt..vi fick gå istället, och det suger ju inte lite apballe liksom, precis när man flyttat och allt.

Så redan nu efter en dag hemma går jag bananas..ångesten är total!

Mitt humör är ju som värsta pms-kossan har..Har nu på två dagar tokat loss på småglin..ofta jag gör det?
Först igår när under vår "match" sen idag när vi hade en internmatch mot junisarna..SMÅ jävla ungar som sparkar och slår som aldrig förr...
Men ibland är det bra att vara stor..Tog tag om en kille och lyfte bort honom från planen..kändes skönt, han var egentligen värd att bli upphängt i basketkorgen!



Sova...Det är inte att tänka på..


Har bara dig i mina tankar nu.

Hatar det, vill bara ha, ha, ha, ha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback