"äru millitär elleer"

Skrivet den 2010-03-03 @ 20:27:13

Oh yeah, på väg upp ur hålet nu..feeels gooood!
Idag skrev jag på pappret för att bli vidareanställd på 6månader framåt, efter det kan det ju bli mer. Samt att jag nu fått höra att jag får lägenheten! Så jävla underbart!
Skulle få tillgång till den i mitten av April. Skulle visst renoveras lite först..så...JAH blir bra!

Sen är det ju fortfarande lite dystert med mitt knä. Kan inte träna än, så som det ser ut nu så är min säsong färdigspelad. Bara 3matcher kvar, varav EN hemma nu på fredag.
Och har ännu inte fått någon tid för röntgen, så jah...lägger ner nu va!
Ser även ut som att det blir södeköping nästa år igen, med tanke på att ingenting verkar hända i VIBK.
Så patte hörde av sig idag om att jag skulle ta med mig mobeck o komma in till dem. ville att vi skulle va med på torsdag o provträna..vore ju en kul grej, men kan ju inte träna.
Kan bara köra gym nu, så känns att ja verklgien måste springa eller nått snart..mitt flås är värdelöst! HIHIHI


SCHTEK UT /


Kommentarer

Postat av: Bella

Weeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Postat av: till min fina!

du är ju bara för jävla fin asså :)! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback