Pastabingolotto..

Skrivet den 2010-01-10 @ 17:00:12

HeeejHeeej bloooggeeen!

Jaah men vilken händelsefull dag då.
Var ska man börja?..Nae det finns så himla mycket att jag inte orkar skriva något speciellt om dagen faktiskt. Blir bäst så.
Men jag har iaf lyckats hitta mina porrigste kläder när jag städade lite, latexbrallorna (grymt tighta och goa) sen några bälten som jag tyckte såg coola ut att ha på sig, så detta komma alltså att bli min "dagens outfit"

Igår satt man lite hos emil och satt..aa spela COD som vanligt typ, och denna gången var de iiiingen som kunde spöa mig..lekte FAN!  DenkiZ och jag lekte ut emil och jocke hur lätt som helst..aa och så var lumparN abbeeebabe med..han är så sööööööt! hihihi


Nae nu ska jag gå och bubbla lite i badkaret.. C YAA

Där har vi den..Dagens outfit..hihi

peuwsiZ dööh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback