"kött fifan" SLUUUTA MED DETTA SKIT!

Skrivet den 2010-01-08 @ 23:52:54

JAAAAA! eller näe justfan, vi torska ju..hihi
Är inte sååå lätt när inte alla hoppar av "perongen och in på tåget" som "DJ" skulle ha "sagt". Man måste ju "spela som ett lag"  Ni som har läst alla krönikor av vår kära ex-coach danne dj förstår allt med ""

AAh men vi torska iaf..när vår kedja spela ihop så gjorde vi totalt 7mål..eller 8..
Måste iaf säga att Emil lyckades göra sitt livs mål, när han halkar o skjuter på frislag, och CHIPPAR in bolljäveln. helt sjukt.
Jag gjorde bara 3..kanske 4mål..egentligen 4. men schitt dä säjm! vah!
Albin coacha..jäävligt grym må ja säga! Eller vaaar han det?  Jodå, han satt där och var söt..bra nog!

jaaah men åååh, imorrn blire o dra till Mobeck och dricka lite? aa kanske, måste ju fan fira lite nu..
Dels för att jag är rätt så jävla schöön, och sen för att ja äntligen fått praktikplats..så nu har jag något att göra fram tills April iaf. YÄÄY!?

"kött fifan" SÅ JÄÄÄVLA UTTJATAT!!!! BLIR DÅRE..eller arg, mer upprörd faktiskt..eller besviken?  nae upprörd är nog rätt ord..

ÖH... "Are we there yet?  Where are we going"
ÖH eller såhär... "Are we there yet? No..Are we there yet?  Yes. LIIIAAR!"

Eller hur att de va kul! FNISSA RÅÅÅH!

PUSS PÅ MEUSEN DÖÖH!


Kommentarer

Postat av: Andreas Mobeck

Whatever!

Postat av: Emil "chippen" Nygren

ameeh jävlarns vad han bloggar , heeeelt otroligt :O dåligt med kommentarer bara så jag tänkte bidra med en feining :D

Postat av: ALBiN

mm puss på dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback