Heartbreak warfare

Skrivet den 2010-01-26 @ 21:39:17

Aaa för att snabbt besvara din väntade fråga..Ja, jag gillar John Mayers nya..men TYST PÅ DIG! jag ska förfan berätta världens grej!


Jag ska bli FET.. Japp, köpt hem ca 5kg Whey-80
Ska inte träna ett skit, utan bara trycka i mig det där så fort jag kommer åt och inte göra något ansträngande..tänkte gå upp till 100kg..Gör de egentligen bara för att det ser snyggt ut på vågen med 100kg..STATUS!
Banta är för FJOLLOR =)

Eller neej, kanske ska skaffa mig diaré istället..de är ju inte så jobbigt..elller ääääre de?

Får se. i helgen ska ja bestämma mig.


JAAAMEN ja, förra inlägget var jävligt argt..jag ångrar mig inte..eller jo, jag kunde varit lite hårdare mot vissa, men då kan jag få sparken. Hört att det är vanligt att bloggare får kicken om de har en avvikande åsikt :)


MEH HERREGEEEWD AZZÅH!   Alla som håller på o lämnar annonyma kommentarer..ni vill ligga med mig verkar de som..och jaa..ja förstår, men säg vem fan du är så fixar vi till de barre..pangtjoff liksom..



Nääpp..dags att beundra spegeln lite, såg nån snygging där förut..sen blire väl o dra sig en jävel o köra lite nakenyoga..

HEJPÅSÄ!


Kommentarer

Postat av: Bella

lägg av och vara så arg. Det klär dig inte..

Postat av: HANKYY

Men bella dåååe =) jag klär mig inte alls =)

Postat av: till min fina

Klart man vill ligga med dig :D!! vi är för blyga för att säga vilka vi är..

Postat av: till min fina

hihihi!!! puss!

Postat av: Anonym

Om du bara tänker efter vet du vem jag är;)

Postat av: Älsklingen <3

"till min fina" "du vet vem" sluta håll på med han han är ju min, blir förbannad nu......... sluta o håll på o han vet inte vem du är så du kan ju lika väl säga vem du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback