Enough is......enough

Skrivet den 2010-01-21 @ 23:40:56

Japp..vet inte om jag orkar spela innebandy längre..ja sliter hela jävla tiden med en kropp som aldrig får bli hel, sen att man sliter som ett jävla djur med allting får man absolut inget tillbaka för...Så jävla trött på de i laget som inte kan TA ÅT SIG AV SIMPELT JÄVLA TAKTIKSNACK! POSSITIONSSPEL...NÅGON????? FUCK A DUCK!

Sen när förbundet släpper in TVÅ JÄVLA PIZZABAGARE med pipan..då är vi på väg åt helt jävla fel håll!  En kille i vårat lag blir fasthållen, gör ingenting alls, får 5min..killen som ligger och håller i hans ben..2min??  så det ska vara?  en straff för att målvakten räddar? ska det vara så?  en domare som knuffar omkulle en spelare som är påväg till båset..ska det vara så?  en domare som står i vägen..totalt jävla fel där en jävel aldrig ska stå..får det vara så? 

Jaaaaa! jag gnäller! men är så jävla trött på att sånna typer ens får finnas på en plan..


Jobbet går bra..TACK! NÅGOT JÄVLA SKIT SOM GÅR BRA IAF!

Resten suger BTW!


Dra nått gamalt över dig!

Ska ja runka o jaga dammråttor! CHYSs½!


Kommentarer

Postat av: till dig min fina!

jag tycker du ska runka och tänka på mig :)!! hahahaha!

Postat av: Anonym

Ne till mig är de han ska göra det;)

Postat av: Fra

Postat av: Frankie

OUH.. UT MED DOMARN OCH IN MED... ah vi vet hur den går.



OCH jag suger inte.. höhö ush, vafaaaan.. ja det kan man ju vända lite hur man vill.. HMMM!



<3 possis

Postat av: Anonym

bra referat från matchen ! :)

Postat av: Bella

Oj, argisch..

Han har kvar sitt temprament..



Pussi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback