wähäy! superkul

Skrivet den 2010-02-24 @ 21:47:14

Hmmm...KUL!

Nu är min bästa säsong typ slut?
Som det känns så äre så iaf. Fick mitt knä söndertrasat mot Linghem..för 2helger sen.
Var hos Dr Göran igår...var inte så kul..Troligtvis så illa att menisken har fått sig en smäll, samt en sträckning i bakre korsbandet. Ska få tid för röntgen i västervik snart med, få se om det är skit så ja inte kan spela mer i år.
Blir så jävla depp när jag tänker på det..vafan ska jag göra då? när jag inte kan springa runt och leka??  Sure, gym finns ju, men de är ju inte lika kul..


Ska checka lägenhet i veckan med..måste bort från hemmet typ...NU!



SKIT EN LÖK!


Kommentarer

Postat av: Frankie

Skiter en lök... eeeeh...

du kan ju alltid ta dig en tripp förbi STOCKHOLM din TÖÖÖÖÖNT! ;D



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback