Aj baj phink scheijt

Skrivet den 2010-02-03 @ 11:47:36

Ding ding ding!  Kung!

Jah, fiiiiefan måste jag säga..
varför? 
Jadu, jag vet faktiskt inte helt säkert

Läste tobbes blogg förut..bra läsning må jag säga..iaf om man är ute efter något nytt spel, då är det den bloggen du ska spana in.
Skrev lite andra roliga saker med angående idol och allt vad det heter..han slår verkligen huvudet på spiken där..ja bokstavligt,bildligt talat..värsta jävla bulan, ja sväär fifan..bara spruta bloood (kan ja tänka mig)
HÄR ÄREN IAF http://captjack.blogg.se/


Men jah!  frisk nu iaf..känns bra, tror jag..men ändå inte..fortfarande skakig. Kan va biverkningar på mina lyckopillar jag fick av ryssen här nere på plattan..Ha, vi har en platta i veijka!?


Träna ikväll..ååh om de kunde komma lite folk nu så vi kan spela ihop något inför nästa veckas match.Det behövs!

Personligt så går de ju så jääfla bra iaf..Innan denna säsong så hade jag 17poäng som bäst. Nu har jag gjort 23mål och 4ass..Mäktigt. Liksom..palla massa ass? iiihihihi SCHTEK!


Näpp..ska göra nått åt min skrikande mage nu..höööörs! YAAOO  DING DING DING, KUNG!


Kommentarer

Postat av: Bella

lyckopiller var det ja.. HAHAHA :P

Postat av: till min fina

är så stolt över dig min fina darling :)!!! pusss o heta tungkyssar!

Postat av: till min fina!

jag är så stolt över dig, alla tjejers dröm man :)!!!!! puss o heta tungkyssar natten lång..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback