Nine boys, one cup..

Skrivet den 2010-08-13 @ 00:28:26

Näe vi ska inte skita i nån jäkla kopp o smaska på, för vi ska spela iiiindeebaandyyyy!
Ja men vi ska försöka spela iaf..Har ju bara latjat lite 2gånger innan..och tekniken är inte vad den en gång var..

Nu till något jävligt kul!  Har äntligen fått min lägenhet!



Nae nu lurade jag dig igen! hur dålig är du egentligen?..har inte ens fått kolla in den..LOL?




Så imorrn nu då...ledig eftermiddag, sen hem hämta grejerna, och vidare ner till kalleskrona.
OBOY om vi ska festa.


Näe de var ju inte riktigt tänkt att bli något mer inlägg här..men har så tråkigt så vill jag ju göra reklam för vår blogg till cupen.. www.sommarbandycupen.blogg.se  Kommer hamna mängders av nakenbilder på oss, svettiga, grisiga pojkar..


Men herregud, det höll jag ju på att förglömma.. Cheeseburgare värmer ganska bra i byxan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback