Schmeek meeeJ

Skrivet den 2009-05-14 @ 22:00:46

Men kom igen, sluta med alla sakmbud jag får hela tiden. 500spänn för en timma med mig är ju ingenting! Kom igen nu föfääen!


Seg dag förövrigt, slappat som fan, städat lite och suttit och bara varit grymt het..Liksom, inget jag kan hjälpa, bara känner sig så jäfla mäktig ibland..Känner inte ni så? om du gör de så ljuger du, bara jag som kan! ( och dennis, som är lite snyggare än jag)

Ingen fotboll idag, har varit för snygg hela dagen så halsen tog stryk, men men. Bara bita ihop o komma igen va.



SCHMEK MÄH


Kommentarer

Postat av: Julia

Fy fan va jobbig du är din självgoda jävel xD please.... GAH!! jeävla anus:P

Postat av: Denka

Asså, duu...det är ju sjukt vad du överdriver då, du är ju fan inte ett dugg snygg :o det är JAG som är snyggast och bäst på allt..lägg ner nu va ;D

Postat av: Bella

Börjar nästan tro att du går på något, så som du sitter och filosoferar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback