Kenza!

Skrivet den 2009-05-15 @ 23:41:23

Shit, orka va så grymt snygg hela tiden!?   Jag tycker jag har det jobbigt, bara vara så grymt snygg..Men hon, alltså ja skulle bli utbränd, så håller mig på lagom nivå. Jag är avis om det inte framkommer av min lilla betydelselösa text!




har varit en asskön dag ju! Båtunderhåll is my shit YOoOyoOo!  Vet ju liksom redan nu vad jag ska ha, så här snackar vi framförhållning/planering/DINmamma..

Dennis var söt när han tvätta ur sin halvruttna båt idag, TihiHIi <3

Men asså bli inte sur på mig hela tiden..är inte meningen liksom.

Vet inte vad det är med mig, förutom att ja är så sjuuuk het ibland, kan de va att ja röker på, dricker o snortar skit hela tiden? Nää måste va något annat! Jofan jag vet!!
DET ÄR JU SPEGELN!!!  Jag är min drog!  take it or take it hard <3


Nä orkar inte bli upphetsad av mig mer idag, ska hoppa sönder sängen lite så jag somnar


HAHAMEH CHAAPÅRÄ TÖNT!


Kommentarer

Postat av: Julia

puh.. jah, de e rätt jobbigt;)

Postat av: emma

idag har jag startat en gåt-tävling! Priset är att bli länkad i en månad, kom in till bloggen för att läsa mer!:D

Postat av: emma

idag har jag startat en gåt-tävling! Priset är att bli länkad i en månad, kom in till bloggen för att läsa mer!:D

Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback