Fem arbetsdagar kvar!

Skrivet den 2009-03-09 @ 00:15:01

Så är det med skitet. Har bara denna vecka kvar på jobbet, sen är man arbetslös, eller hamnar "mellan två jobb".
Mellan två jobb låter ju lite bättre? De tycker jag!

Denna vecka kommer nog bli en av dom segaste, med tanken på att man snart kommer knalla runt rastlös och jävlig hemma ett tag. Men får försöka koppla av och träna istället. Har ju iaf fixat gymkort igen så, kan ju förbruka några dagar där. Så har jag ett till lite roligt projekt jag tänkte köra på nu när man har lite tid över. Om det blir något av detta så kommer jag lägga upp en bild på resultatet.

Helt slut idag. stängde av datorn vid sju imorse, för låg och kollade på massa bra filmer jag fått hem. Djävligt nödrigt, i knoooow!  Men och!? jag är ju iaf snygg!  sen var det någon som bankade på min dörr vid ett-tiden och fick liv i mig igen. Så har varit ganska så seg hela dagen.

Men nu är det nog dags att crasha sängen.

Öh du, vi hörs! Ciao....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback