hmm..ångest

Skrivet den 2008-09-04 @ 20:52:53

Yeah, ett tag sen man skrev här. Har inte hånt så otroligt mycket sen sist men.
har iaf hunnit med att spelat mina första matcher i SIBK nu, har funkat sådär men för att var lite positiv så har jag lyckats göra mål i båda jag spelat. Hoppas det håller i sig och målar lite till nu i helgen när jag har två matcher. Mjölby och Linköping, båda borta..

Låg sjuk hela förra veckan med feber,svullen hals och förkykd som fan. Märktes denna vecka på träningarna att man tappar så grymt mycket på så kort tid.

Aja, bortsett från innebandyn händer inte mycket alls. Och det är sjukt jävla jobbigt. Ångest dag in, dagut.
Vad ska jag göra liksom?  söker boende i sörrping och norrköping, men har ju inget fast jobb än så kan ju inte det heller. Och jobbet vet jag inte hur länge jag är kvar på heller. Liksom, anställningen går ut imorgon, sen får jag gå, eller om dom anställer mig, och då är jag fastanställd. Eller om jag släpps igen.. Men gör nog inte så mycket om jag får gå. Håller på och läser till mig lastbilskörkort nu. Sure, geek? men de är bra pengar i det och finns mängders av jobb där.
Och då har man mycket lättare att flytta också, för här i hålan finns de inte jobb.

Nog klagande..men what to do?


BYE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback