BOOM!!

Skrivet den 2008-09-23 @ 10:46:14

Vilken jävla bomb detta var då!
Blev väckt imorse av att både morsan o farsan ringde sönder o samman min telefon. Visar sig att farsan tröttnat och ringt upp chefen på mitt "förra" jobb och frågat varför de aldrig hade hört av sig angående min anställning. Fan kom de ifrån?
Aja, vidare så hade han stammat fram att dom hade försökt ringa mig, men isf har dom ringt fel nummer? för jag har då aldrig sett eller hört min tele ringa med deras nummer.
Men jag som nu hade gjort upp väärsta planen här va, att komma ifrån viken bland annat, får nu ge upp den innan den ens startat. SUCKI, men visst fan är det skönt att ha en inkomst ändå!  Plugga C-kort kan jag ju ändå göra på fritiden.

Men vad ska jag göra nu då? såhär tidigt var ju inte meningen att jag skulle vakna! DAMN IT!

Ska nog ta en kopp kaffe och ge mig ut och gå en sväng. Känns ganska rättvist mot mig själv, gå och bara lyssna på skön musik i 20min? De är väl den tiden det tar att gå runt denna lilla "håla".


BLÄÄÄ! Vill börja lira NU!
Men jag vilar även på morgondagens träning för att ha chans till att bli helt frisk nu, så man kan bli den där poängsprutaren i år med. ha!


Kommentarer

Postat av: BERBA

vadå första seriösa bloggen !

Postat av: Mira

U should come and visit me in sthlm!

Då kan vi ta dygnspromenader.. i en större håla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback