Slick i logen....

Skrivet den 2008-07-19 @ 00:16:23

GAH, detta måste ha varit den värsta fredagen på Holmbo någonsin!....

Som det synts tidigare så var jag sjuk Tisdag och Onsdag. Men sen igår när man var "back in buissnes" så var det gym som gällde direkt. Jag känner mig så sjukt jävla pepp inför kommande säsong i SIBK (söderköpings innebandylag).
Som sparring har jag min bror och hans polare. Lirar ute på gatan ibland, lite små¨skoj, men dom lyckas alltid vinna över mig?  Trots att vi kör till 10, så kan dom vinna fast dom bara gjort 2mål? och jag 10??  haha, let it be..
Men igår då, när man var tillbaka några G lättare så var det gymmet som gällde. Kom hem från jobbet, tog mitt kreatin, sen drog jag & E.H till gymmet där jocke redan var.
Pumpade som aldrig förr, armarna svällda som ena jävla ballonger. Sen hem för att motionera farsan. Ja, vi lirade badminton alltså, han fick springa mer än jag. HA!!
Och det var någonstans där mellan gym och badminton jag bara råkgade glömma stretchingen.
Det fick jag lida av inatt, vaknade med tidernas smärta i nackmuskeln som går ut mot axeln. SCHEISSE!
Troligtvis var det en liten sträckning som gjort hela denna arbetsdag pissig, eller om det bara var en sjukt gott tecken på att jag tränat bra? haha, jadu, ingen som vet..

Idag skulel det ha gymmats också, men när jag kom dit så funkade inte den där jävla kortläsaren. Så jag och Gustav tog en runda i löparspåret istället.  Känns fint i benen.

Imorrn ska väl limpan komma hit efter "lunchtid", strax efter tolv, vilket är den tiden jag vaknar på helgen.
Ska ut till verkstaden en sväng och se hur det ser ut för vår allas kära VW caravan. Sen om vädret tillåter blire stek och bad.


DAMN, jag har ju semester i 4!!! veckor nu..vad ska jag hitta på?  Förutom Iron Maiden i gbg 26e?  hmmm


- Maskinen - Segertåget...haha, simpelt och lyckat..Jag älskar skitet


Shut up and sleep with me!


Kommentarer

Postat av: Anonym

tss semester är överskattat, det är bara så:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback