I don't wanna be your Superman...

Skrivet den 2008-07-15 @ 16:26:27

Men vafan då! Så jävla sugen på kanelbulle så det är helt sjuk!  Hade ju chansen nyss, men klart fan jag ska glömma bort dem, så nu är de helt brända. Om man nu inte gillar knaprig bulle?

Var borta på gymmet igår med jokus. Fy fan så fint de är när man kommer hem och är svällt som en ballong. Känns mustigt? haha
Körde iaf axlar
                 tuttar
                 rygg
                 nacke
                 biceps

Måste köra utav bara fan om jag nu ska nå mitt mål. Samtidigt som jag inte får köra fel sorts övningar för att inte sabba för innebandyn. Kan ju inte springa omkring och vara stel, måste vara rörlig som en katt? Nä, det tror jag inte på faktiskt, alltid varit stel och svensk, så jag klarar ut det...

Home from work..Magsjuk, jävla helvete. Ogillar att vara borta sådär ifrån jobbet, men gillar att vara ledig därifrån :P
Har ju bara denna vecka kvar nu, sen går jag på semester en vecka..Efter det jobbar jag en vecka till, för att sedan vara ledig tre veckor i sträck. Komplicerat för din hjärna? ok, ledig veckor 30,32,33,34. Fine!


Fick hem en ny platta igår med grymt bra musik. Johnossi!  Grymt bra låtar.
Den låt som de flesta känner igen, eller iaf de som lyssnar på P3, lär ju känna igen 18 karat gold.
Själva skivan heter All they ever wanted. Så införskaffa den!

"I thought 18 karat gold would save a lonely soul
But she don't sleep at night, afraid to turn out the light"

Peace out-
------------------------------------------------------------------------------------


Yeah, thats me....
.....Hey baby, I don't wanna be your Superman
I just wanna be your man and I'll be super, baby
You'll be standin' in the sun shine
I'll be standin' right here in the rain
You save me and I will save the day


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback