Ut ur mitt huvud!

Skrivet den 2008-01-06 @ 20:57:15

Göteborg är det som gäller detta år.
Först måste jag anstränga mig lite hårdare med att sluta snusa det underbara Göteborg. Har iaf trappat ner en hel del. Märkte hur bra man somnar när man inte snusat på en dag, samtidigt som man mår skit när man är på jobbet utan det. Det är hårt.
Sen i sommar bär det av till Göteborg då man ska se Iron Maiden (den 26e?). Ska försöka ta folkan ner, för vi är ju ett par stycken som åker. Så måste snacka lite med denka om när vi ska fixa dit den förbannade växellådan. Gah.

Idag var det innebandy för hela slanten, eller nja kanske inte hela, men halva iaf?
Vi hade lite fystest eller vad man ska kalla det där för. Började med att springa viken runt i snöblasket, och jag hade mina vanliga sneakers på mig, vilket inte var helt lyckat kanske. Det varvet gick helt okej, om man bortser från de gånger jag höll på att slå ihjäl mig i halkan.
Sen när vi kom tillbaka fick vi lite vila innan nästa. Springa i trappor, upp på läktaren, ner på andra sidan, sen tillbaka samma väg. Efter två omgångar fick jag avbryta, då var det en fin spya utanför hallen. Jag ser det som ett lyckat fystest ;-)
Sen fick vi iaf lira lite innebandy, sen käka, sen lira igen. Så lyckades jag få en knuff i sidan när jag kom med full fart och trampade helt åt helvete och fick till en stukning. Inte allt för latjo.
Men till på Fredag är jag helt 100%, kanske lite mer om det går, för då har vi match i Söderköping med B-laget. Ska bli gött och lira mot dem igen. Förra matchen var underhållande. Bortsett från att vi vann så var de roligt att bara spela mot "bufflarna", ja de är så de betér sig


Nä, ursäkta mig, ska runka och slå katten. Hej


Kommentarer

Postat av: Bella

hörru på fredag är det krig:) Jag ser fram imot att se på när ni knäcker "bufflarna" thihi..

Postat av: Miiira

vilket jäävla avslut.. hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback