Jehovas

Skrivet den 2008-02-14 @ 18:40:50

Jag får mig nog för lite av den sömn som egentligen så väl behövs. cirka fyra timmar varje natt, när man egentligen behöver åtta timmar för att "ladda upp". Sen på det har jag kört minst två timmars övertid varje dag, hela veckan, så jag pallar nog inte att jobba på Lördag mellan 07-13..

Morsan snacka ngt om de barn som går i hennes klass. De där johovas verkar ju inte normalt funtade i huvudet..Blir ju förvånad över hur JÄVLA LÅGT IQ dom har. En grabb i hennes klass har tydligen en lillebror på ett år, och denne unge hade tydligen gjort som alla småbarn gör, bitit sin mor. Då tog jehovas ett steg tillbaka och ville inte ha med dem i sin församling, för att barnet på ett år hade djävulen i sig. De hade först försökt att locka djävulen ut ut barnet med ngn sjuk ritual. Ni hör ju hur sjuka dessa människor är!....


Jag är förövrigt kung...Har jag läst i ¨senaste krönikan på innebandysidan, www.vibk.se


Idag kände jag mig inte så pigg på jobbet, och fick svar på att jag inte såg så pigg ut heller, när jag står på morron när vi börjat och toby kommer fram och bara pekar och skrattar. Jo men tack hörru! haha


Fy fan så skön jag är!...


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag säger ju de! Läskiga Jehovas! Tur att dom inte har plingat på dörren på länge =P

Postat av: Bella

Galet folk..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback