Cant you see?

Skrivet den 2007-11-01 @ 02:12:53

Gah! Blir så trött på att all skit jämt ska hända mig..Menar verkligen ALL SKIT!


Nu får jag vara hemma resten av veckan. Inte så kul direkt, finns inget att göra hemma.
Var på vårdcentralen idag och tog lite prover och så. Kom fram till att jag har haft ett halsvirus, troligtvis i snart 2-3 veckor. Sjukt, jag vet. Men jag har inte märkt av något. Men så blev de ju som de blev med örat, kollade upp det, och visade sig vara halsen. Komiskt.



What to do now?






Har fastnat hårt för denna låt, helt underbar.


Letters to you - Finch

Can't you see
That I wanna be
There with open arms
It's empty tonight
And I'm all alone
Get me through this one

Do you notice I'm gone?
Where do you run to
So far away?

I want you to know that
I miss you, I miss you so
I want you to know that
I miss you, I miss you so

I'm writing again
These letters to you
Aren't much I know
But I'm not sleeping and
You're not here
The thought stops my heart

Do you notice I'm gone?
Where do you run to
So far away?

No more looking,
I've found home

I want you to know that
I miss you, I miss you so
I want you to know that
I miss you, I miss you so
I want you to know that
I miss you, I miss you so
I want you to know that
I miss you, I miss you so

I've gone away


Kommentarer

Postat av: Pernilla

jadu muppkungen, den låten är suuuuuperbra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback