Lets se how far we´ve come...

Skrivet den 2007-12-01 @ 12:47:21

Spelade match igår. Bortamatch i Skärblacka mot Vingen. Vinst med 9-5.
Jag kunde inte spela hela matchen utan utgick efter halva matchen med en saftig lårkaka efter en ful höfttackling som inte resulterade i något, förutom min frånvaro på planen. Men under den tid jag spelade så han jag med att göra 3mål och 1ass. Innan matchen drog igång så sa jag till Emil att vi skulle chockstarta genom att göra mål i vårat första byta. Och så blev det också. Slet åt mig bollen och smällde in 1-0 efter en minut av matchen. Gjorde också 2-0 i 3e bytet. Stressade deras back och slog till bollen, och fick lite turligt in bollen. Mitt 3e var mycket tack vare Emil Engdahl, som fick tag i bollen på mitten, kontrade och slog över bollen till mig som drog målvakten och satte min 3e balja för kvällen.
Men noog om deet!


Fy satan så fint, imorrn åker vi till Thailand!
Ska bli så grymt skönt att få komma bort ett tag, bort, bort till värmen. Lite konstigt är nog att man kommer sakna jobbet faktiskt, trots att man längtar bort till värmen och slappet, så kommer de kännas tomt? något är det ju. Riktigt kul på jobbet så det kommer. Sen när vi är hemma igen så har jag bara 3dagar kvar på Holmbo, sen går min anställning ut. Om jag nu inte får fortsatt med fast anställning. Är ju mästermontören själv. Slaktar tid efter tid.

Men Patong har man hört lite blandat om. Från vissa håll sägs det vara ett skitställe, men av andra som nyss varit där ska det vara toppen. Har fått lite goda tipps om vart man ska åka, vilka stränder som är fetast. Så lär bli ett par vändor till en viss strand för min del, schyssta vågor för "bodysurfing". Inte långt ifrån där vi ska vara.


Helt såld på en hel del nya artister nu, ganska blandad stil.

- Lillasyster
- Snow Patrol
- The Red Jumpsuit Appartment
- Matchbox twenty

Nya för mig, men nog inte för alla.


Ae, men vi hörs, Hej!


Kommentarer

Postat av: PERNILLA

gamla för mig, allihopa ;) förutm lillasyster. men dom andra är ju oldies ;) hih


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback