Gott ny...men vafan, snö!?

Skrivet den 2007-12-31 @ 11:43:56

Var kom all denna snö ifrån?  Ett par dagar sent för den vita julenm, måste vara en felinställd vädermaskin.

Var inne och lämnade mor och syster på sjukhuset igår vid 18-tiden. Var regn när vi åkte hemifrån, men sen när vi kom till Söderköping så var det en vit vägg vi mötte. Man kunde inte se var man skulle åka. Låg och kröp i knappa 50 hela vägen till Norrköping, ändå fram till Hageby, där slutade det helt upp. Satt kvar på sjukhuset och väntade på svar om de skulle sova där över natten eller om jag skulle vänta. Men hon fick dropp lite över 4timmar, så jag åkte hem, och då var det som att de inte hade snöat alls.

Skulle ha åkt till norrk med Erik idag vid 09-tiden. Men jag lyckades inte få någon sömn förns 08.30(då jag kollade sist på klockan var den 07.20).
Men vaknade inte av den där jävla väckarklockan då vid 08.00 som den ringer. Så vaknade nu vid 11 och fick lite panik när jag såg vad klockan var. Så får bli att kolla in Jacobssons istället. Se vad de har att erbjuda en kung jag som jag, jag liksom pissar framgång annars.

Så nu sitter jag här, ser på det ändå ganska sköna snön, dricker mitt kaffe och tänker på den sköna träning jag alldeles strax ska få. Fy fan.

Gott nytt år på er..era stackars satar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback